2013. július 26., péntek

~6~ Zsarolás



 Sziasztok! :) Ne haragudjatok a viszonylag rövid rész miatt, és tudom, hogy későn hozom, de nyaralni vagyok éppen.:/ 
Remélem azért valamennyire tetszeni fog, jó olvasást! :))xx
u.i. Imádom a BSE-t, gondolom ti is hasonló képpen vagytok ezzel :)
Niall horan ♥ | via Tumblr

A fiú a pár perces visszaemlékezése után hirtelen megvilágosult. Mutatóujját felemelte, jelezvén, hogy rájött a matematikára.
-          -Megvan. Na figyelj. Itt van ez a szám. Ott mellette az a kicsi, ami a körben van azt jelzi, hogy melyik számrendszerbe kell raknod. Ez esetben a nyolcas számrendszerbe kell raknunk a 21340-et, szóval vonalakat kell húznod, és a nyolc többszöröseire lesz szükségünk…
Csak mondta, és mondta a szabályt, de nem tudtam odafigyelni. A szemem leragadt édesen magyarázó ajkain, ahogy artikulál. Szinte biztos vagyok benne, hogy nem amerikai, se nem brit, ugyan is furcsa akcentussal beszél. Oldalra biccentett fejjel törtem a fejem azon, vajon honnan való lehet. Gondolatmenetemből egy kéz zavart ki, ami a fejem előtt integetett.
-          -Elkalandoztál. – nevetett a fiú. – Szóval, így már érthető?
Arcomra enyhe pír szökött, amikor rájöttem, hogy ez a kedves fiú végig nekem magyarázott, én pedig oda sem figyeltem.
-          -Ne haragudj.. Én csak… Szóval… El tudnád magyarázni még egyszer? – kértem a fiút lehajtott fejjel. Széles mosolyra húzta a száját, majd bólintott egyet és újra magyarázásba kezdett.
Arcomra hatalmas mosoly szökött, amikor már egyedül is sikerült megoldanom a matematika feladatot. Az ágyon hasalva írtam szorgosan a kockás papírlapra az eredményt, majd, miután úgy véltem az eredményem helyes odaadtam ellenőrzésre a szőkeségnek. Homlokát ráncolva olvasta a gondolatmenetemet. Borzasztóan izgultam, hogy elrontottam. Így is biztos voltam benne, hogy a fiú teljesen idiótának néz, aki még egy egyszerű matematikai példát sem tud elkészíteni.
-          -Ez jó lett! Ügyes vagy!
Amint meghallottam szavait, azonnal rá emeltem a tekintetem.
-          -Tényleg?  - csattantam fel örömömben.
-          -Ühüm. – bólogatott elismerően.
Hitetlenségemben én is szemügyre vettem újra a négyzetrácsos papírra vetett számokat és jeleket, majd miután megbizonyosodtam róla, hogy tényleg megfelelő az eredmény, gondolkodás nélkül a fiú nyakába ugrottam. Felkuncogott hirtelen cselekedetemen, majd azonnal visszaölelt.  Lányos zavaromban gyorsan elváltam a fiútól, majd inkább lehajtott fejjel vizslattam tovább a feladatokat. Az illata még mindig kényeztette az orrom, amitől akaratlanul is egy mosoly szökött arcomra. A szőkeség megköszörülte a torkát, majd zavartan mutogatott a telefonja képernyőjére, ami világított, illetve „Louis” feliratot mutatott. Bólintottam, majd a fiú elhúzta a képernyőn lévő zöld csíkot, ezzel hívásba kerülve.
-          -Mit akarsz, Louis? – szólt bele kissé morcosan. Nem akartam hallgatózni, de a telefonja hangereje olyan magasra volt állítva, hogy tisztán értettem, amit a másik fél mond a teljesen csendes szobában.
-          -Nem akarjuk megzavarni azt, amit csináltok, vagy amit nem csináltok, de figyelmeztetlek, hogy fél órája ülünk kint a kocsiban, Zayn nyavalyog, hogy álmos, engem pedig Eleanor hívott, szóval jó lenne, ha kitolnád már a nagy segged. – hallatszott egy fiú hang a készülékből, ami elég idegesnek tűnt.
-          -Jól van, megyek már.
-          -Mellesleg nem gondolom, hogy egy jegy odaadás fél órába telik. –kuncogott a fiúhang. A szőkeség arca halvány rózsaszín színt vett fel.
-          -Louis, befejezted? Mondtam, hogy megyek már…
Egy morgolódás után kinyomta a telefont. Érdeklődve néztem, ahogy próbál indokot találni távozására.
-          -Szóval… A fiúk már várnak lent, ezért mennem kell.
Felállt az ágyamról, lépteit az ajtó felé vette.
-          -Akkor még holnap találkozunk a grillezésen.. És… üm… remélem eljössz a koncertre. –mosolygott, ezzel megmutatván tökéletesen csillogó, fehér fogsorát.
-          -Köszönöm, hogy segítettél.
Hálanyilvánításomat egy bólintással viszonozta, majd egy intés után eltűnt a látószögemből. Hallgattam, ahogy lépteit gyorsan veszi a lépcsőn, majd az ajtó kinyílik és becsukódik, kintről pedig az autó beinduló motorhangja hallatszódott. Pár percig csak ültem egy helyben, szótlanul, arcomon a levakarhatatlan mosolyommal.
Bámészkodásom egy olyan hang zavarta meg, amelyet ha meghallok, a hátamon is feláll a szőr.
-          -Hát, hát, hát… Úgy látom, ez a szőke csávó nagyon rád van kattanva.
Nem zavartatva magát leült az ágyamra, majd elfeküdt. Feje mögé rakta a kezeit, féloldalasan nézett rám. A tokomba a gombóc egyre csak nőtt, ahogyan mindent sejtő vigyorral bámult rám.
-          -Nem tetszik ez nekem. – kezdte körmeit vizslatni. – A végén még féltékeny leszek.
Saját poénján jóízűen nevetett fel. Arcomra fintor ült ki, ahogyan ránéztem. Kék szemeit fel-le járatta testemen.
-          -Azt hiszem, meg kell mutatnom neked, kié is vagy.
Arca hirtelen komorrá vált, tized másodpercek alatt felült, majd hozzám mászott. A szívem a torkomban dobogott, ahogy ujjaival végigsimított arcomon, majd a nyakamon egészen le a kézfejemig. Megpróbáltam ellökni, de az én erőm az övé mellett eltörpült. Borostás arca szúrta puha bőrömet, ahogyan lassan a fülemhez hajolt.
-          -Jobban jársz, ha nem ellenkezel, ugye tudod? – suttogta szórakozott hangon. A testem remegett a félelemtől, bármit elviseltem volna abban a pillanatban, csak azt ne, amit tegnap éjjel tett még egyszer.
-          -Kérlek… hagyj békén.
A szavak nehezen akarództak kijönni kiszáradt torkomból. A hangom elcsuklott, egy forró könnycsepp szaladt végig arcomon. Jaymi mit sem törődve kérésemmel, ajkait először arcomra nyomta, majd szépen, lassan haladt a nyakamig. Számat erőszakosan vonallá préseltem, nem akartam megadni azt az örömöt neki, hogy lássa zokogásom. Hirtelen felsikítottam, ahogyan erőteljesen a puha bőrömbe kapott a fogaival a nyakamon. Fájt. Szívta, tépte a bőrömet, míg én tehetetlenül ültem és vártam, hogy vége legyen. Vége, ennek az egésznek.
Elégedett mosollyal az arcán távolodott el tőlem, majd kihívóan nyalta meg ajkait. A kispárnámat magamhoz szorítva húztam fel a térdeimet a mellkasomhoz. Reszketve másztam az ágy legtávolabbi sarkába.
-          -Remélem tudod, hogy ha holnap „összemelegednél” –mutatott idézőjelet ujjaival- a szőkével, nagyon megfogod bánni. Eddig viszonylag gyenge voltam veled, ne akard megtudni az erőszakos oldalam.
Egy utolsó kacsintás után elhagyta a szobám, ott hagyva engem, remegő végtagokkal, a könnyeimbe merülve.

8 megjegyzés:

  1. Ez a rész is tetszett,kíváncsi vagyok a kövi részre:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. Niall olyan kis aranyos és Loren-t meg annyira sajnálom. Jaymi-t meg úgy tökön rúgnám kétszer..meg még egyszer. Utálom és tegyenek már ellene valamit. Imádom a blogodat. Siess a következővel!!!
    U.i.: Jó nyaralást és jó pihenést! :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszett! :))xx
      haha :D
      köszönöm szépen♥

      Törlés
  3. Legyen olyan rész is amiben Niall sokat szenved, ne csak a lány szenvedjen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez a blog úgy van tervezve, hogy Loren a főszereplő, aki szemszögéből vannak a dolgok és ő a fő szenvedő karakter .:)

      Törlés
  4. Mikor lesz új rész?? Mert már alig várom!!

    VálaszTörlés